Un camió ha acabat bolcat aquest divendres al polígon industrial Riu Clar de Tarragona en un aparatós accident. El vehicle, de la marca Iveco, ha patit l'incident al carrer del Coure, concretament a la rotonda on conflueixen el carrer del Coure i el carrer del Sofre.
Els fets han tingut lloc poc abans de les dues de la tarda —avís a les 13.56 hores— i, segons han informat els Bombers, que han mobilitzat tres dotacions, el vehicle, un camió cisterna, no transportava mercaderies. El cos d'emergències ha actuat contenint una petita fuita de gasoil.
En aquest sentit, el conductor del camió ha pogut pel seu propi peu i, després de l'actuació dels Bombers, s'ha procedit a aixecar el vehicle.
Ensurt a Tarragona: bolca un camió cisterna en un polígon industrial
El conductor del vehicle, que no portava mercaderies, ha pogut sortir pel seu propi peu
ARA A PORTADA
-
Condemnen a presó l'amo d'una constructora de Salou per la mort d'un xofer que conduïa un camió en mal estat TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Constantí reclama canvis en el repartiment de l'Impost d'Activitats Econòmiques de Repsol TarragonaDigital
-
Salou suma un nou festival musical a la seva oferta estiuenca d'oci: es preveuen 10.000 assistents TarragonaDigital
-
- Antonio Ramos Llauradó
- Responsable de l'edició Tarragona a TarragonaDigital
Publicat el
17 de febrer de 2023 a
les 17:33
Actualitzat el
17 de febrer de 2023 a les
17:36
Et pot interessar
-
Successos
Detenen dos lladres a Tarragona per robar joies a persones d'edat avançada al carrer
-
Successos
Un lladre roba una bicicleta a Tarragona, l'intenta vendre per internet i acaba detingut
-
Successos
Mor una dona ofegada en una platja de Salou: segona víctima mortal en 48 hores
-
Successos
Detenen dos homes per cultivar 300 plantes de marihuana en un habitatge a Valls
-
Successos
Alarma entre els veïns de l'Alt Camp pel fum procedent de la torxa de Dow: més de 60 trucades al 112
-
Successos
Mor un turista de 65 anys quan es banyava en una platja de Salou
