Un camió ha acabat bolcat aquest divendres al polígon industrial Riu Clar de Tarragona en un aparatós accident. El vehicle, de la marca Iveco, ha patit l'incident al carrer del Coure, concretament a la rotonda on conflueixen el carrer del Coure i el carrer del Sofre.
Els fets han tingut lloc poc abans de les dues de la tarda —avís a les 13.56 hores— i, segons han informat els Bombers, que han mobilitzat tres dotacions, el vehicle, un camió cisterna, no transportava mercaderies. El cos d'emergències ha actuat contenint una petita fuita de gasoil.
En aquest sentit, el conductor del camió ha pogut pel seu propi peu i, després de l'actuació dels Bombers, s'ha procedit a aixecar el vehicle.
Ensurt a Tarragona: bolca un camió cisterna en un polígon industrial
El conductor del vehicle, que no portava mercaderies, ha pogut sortir pel seu propi peu
ARA A PORTADA
-
La inflació baixa lleugerament fins al 2,8% al novembre a la demarcació de Tarragona TarragonaDigital
-
-
Gir en el cas de la dona que va aparèixer morta en un barranc a Riudecanyes: detenen la seva parella TarragonaDigital
-
Cunit vigila amb drons l'estació de tren per evitar que els usuaris de Renfe travessin les vies TarragonaDigital
-
- Antonio Ramos Llauradó
- Responsable de l'edició Tarragona a TarragonaDigital
Publicat el 17 de febrer de 2023 a les 17:33
Actualitzat el 17 de febrer de 2023 a les 17:36
Et pot interessar
-
Successos
Mor el conductor d'un turisme en un accident de trànsit al Baix Penedès
-
Successos
Incendi a la deixalleria de Montblanc
-
Successos
Dol a Valls per la mort d'Anton Maria Dilla, reconegut casteller de la Colla Vella
-
Successos
Un treballador pateix un accident laboral al Baix Penedès i perd part d'un braç
-
Successos
La nova unitat de la Guàrdia Urbana de Tarragona fa balanç: 1.643 denúncies i 14 detinguts en tres mesos
-
Successos
Cues quilòmetres a l'AP-7 a Roda de Berà arran de l'accident múltiple: l'AP-7, tallada unes hores
