Gran ensurt aquesta matinada de dissabte, 26 d'agost, a la ciutat de Reus. Els serveis d'emergències han rebut l'avís d'un incendi al carrer Monestir de Poblet quan passaven dotze minuts de les dotze de la nit.
L'avís informava d'un foc a l'interior d'un habitatge en un bloc de pisos, a l'interior del qual hi havia una mare i el seu nadó. Els Bombers de la Generalitat han activat immediatament cinc dotacions, així com efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i la Guàrdia Urbana de Reus.
Quan han arribat al lloc dels fets, la mare i el nadó ja havien pogut sortir de la casa. Els bombers han treballat per apagar les flames, les quals s'han concentrat a la zona de la cuina, calcinant la campana extractora, entre d'altres.
La resta de veïns de l'edifici no han hagut de sortir dels seus habitatges i tampoc s'han vist afectats, mentre que la família de l'immoble on s'ha produït el foc ha passat la nit fora ja que la cuina i la casa tenien força brutícia i fum.
La mare ha patit cremades a causa de les flames, mentre que el nadó no ha patit cap afectació després que fos examinat pel SEM.
Ensurt de matinada per un incendi en un pis amb una mare i un nadó a Reus
Les flames es van iniciar a la cuina de l'habitatge a Reus
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’agost de 2023 a les 11:12
Actualitzat el 26 d’agost de 2023 a les 11:18
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona