Ensurt a última hora del Dia de la Mona al Baix Penedès. Un incendi va mobilitzar diverses dotacions dels bombers, especialment pel perill que suposava a causa de la proximitat a una zona forestal i el risc que acabés expandint-se a través del bosc.
Els serveis d'emergències van rebre un avís a les 22.34 hores. S'informava que una casa al Montmell estava cremant, concretament a Cal Gravat. Immediatament, els Bombers de la Generalitat van activar fins a sis dotacions.
Quan van arribar al lloc dels fets van comprovar que les flames estaven molt desenvolupades. Gràcies a la ràpida intervenció dels serveis d'emergències, el foc es va poder controlar i va calcinar tota la planta superior de la casa.
Els esforços es van centrar a defensar la massa forestal que hi havia propera a l'habitatge, així com una altra casa a tocar de l'incendi, la qual finalment no va patir danys.
Ensurt per un incendi en una casa a tocar d'un bosc al Montmell
Les flames van calcinar la planta superior de l'immoble
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2024 a les 09:23
Actualitzat el 12 d’abril de 2024 a les 11:19
Et pot interessar
-
Successos Detinguts a Tarragona els membres d'una banda de lladres que robaven a turistes a l'AP-7
-
Successos Apareixen pintades en contra de la participació de l'Arboç al programa «Grand Prix»
-
Successos Prohibit el bany a gairebé totes les platges de la Costa Daurada
-
Successos La Guàrdia Civil rescata dos velers amb problemes a la costa de Tarragona
-
Successos Desarticulada una banda de «narcos» lituana amb una base a Tarragona
-
Successos Deu motoristes denunciats durant el dispositiu pel Concurs de Focs Artificials de Tarragona