Enxampen quatre lladres multireincidents quan robaven en una masia a la Riera de Gaià

Els detinguts, amb edats compreses entre els 21 i els 56 anys, acumulen més de 70 antecedents policials

Publicat el 25 de maig de 2026 a les 11:58

Els Mossos d'Esquadra van detenir dijous 21 de maig a la Riera de Gaià quatre homes, amb edats compreses entre els 21 i els 56 anys, que havien entrat a robar en una masia aïllada. Els van enxampar in fraganti pels volts de dos quarts de deu de la nit, després que el cos de Vigilants Municipals del Catllar veiés a l'exterior dues furgonetes amb les portes obertes amb tota mena d'eines.

En arribar al lloc, els agents de la policia catalana van envoltar la casa i en accedir a l'interior van localitzar els assaltants, alguns dels quals van intentar fugir corrents. Per entrar a la masia, els lladres havien forçat la porta i trencat una finestra.

Els lladres havien traslladat material a les furgonetes i tenien coure, radiadors i altres elements metàl·lics preparats per endur-se juntament amb una pota de cabra i diverses eines. Els quatre detinguts, que acumulen més de 70 antecedents policials, van passar a disposició judicial aquest passat dissabte.

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google