Espectacular incendi en una planta de triatge de Constantí

Els Bombers hi han treballat tota la nit i el foc ha afectat una pila de residus de quatre metres d'alçada

Publicat el 03 de juliol de 2023 a les 08:33
Actualitzat el 03 de juliol de 2023 a les 08:36
Dues dotacions dels Bombers de la Generalitat segueixen treballant per remullar l'incendi que va produir-se la tarda de diumenge en una planta de triatge a Constantí.

Segons han apuntat fonts del cos, l'avís es va rebre a les 16.57 hores i el foc va donar-se per controlat a les 22.10 hores de la nit. Els serveis d'emergències hi van desplaçar un total de catorze dotacions. El cos hi ha estat treballant durant tota la nit.

Les flames han cremat una pila de residus de quatre metres que es trobava al pati de la planta. S'han fet servir màquines retroexcavadores de la companyia propietària de la instal·lació per facilitar les tasques d'extinció.

Entre el material cremat hi havia deixalles, fustes i plàstics. A banda, l'incendi també ha afectat matolls i arbres que hi havia a l'espai. El succés no ha provocat cap persona ferida.