Una fuita de gas ha obligat a evacuar el número 33 del carrer de Sant Joan de Reus. A dos quarts d'una del migdia, els veïns han trucat al 112 per alertar que havia rebentat una canonada de gas al portal de l'edifici. Ells mateixos han reaccionat de pressa i s'han autoevacuat.
La mateixa trucada al 112 ha servit per informar que, a priori, no hi havia persones afectades per la fuita. Diversos operatius d'emergències s'han desplaçat fins al lloc dels fets, entre els quals quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat. La principal tasca ara és tancar l'escomesa per poder actuar sobre la fuita de gas en un operatiu que encara està en marxa.
—Treballem per ampliar el contingut d'aquesta notícia—
Evacuat un edifici al carrer Sant Joan de Reus per una fuita de gas
Els veïns han avisat que hauria rebentat una canonada
ARA A PORTADA
-
Liciten la instal·lació de sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions a Tarragona TarragonaDigital
-
-
Noves afectacions als trens de Rodalies i regionals a Tarragona per un tall ferroviari TarragonaDigital
-
-
Reus amplia els horts urbans amb 21 noves parcel·les al carrer Astorga dins el projecte RENATUReus TarragonaDigital
Publicat el 07 de setembre de 2023 a les 12:53
Actualitzat el 07 de setembre de 2023 a les 12:56
Et pot interessar
-
Successos El Vendrell redueix els delictes un 5% durant el segon trimestre de 2025
-
Successos Dos turismes i una furgoneta xoquen a l'AP-7 a Constantí
-
Successos Detenen dos turistes per un intent d'estafa en un hotel de Cambrils
-
Successos Col·lapse a l'A-7 a Tarragona per l'espectacular incendi d'un bus
-
Successos Detenen un jove per abusar d'una noia a Tarragona durant la revetlla de Sant Magí
-
Successos Determinen l'origen de l'incendi que va arrasar el càmping Vendrell Platja