Evacuen una persona a l'hospital després de caure d'un pis a Reus

El personal sanitari del SEM l'ha atès al mateix lloc dels fets, al carrer Mare Molas de Reus

  • Una ambulància del SEM en una imatge d'arxiu -
Publicat el 28 de maig de 2025 a les 15:56
Actualitzat el 28 de maig de 2025 a les 16:24

Els serveis d'emergències han rebut un avís, aquest dimecres 28 de maig, al voltant de les 12.30 hores, avisant d'un incident al carrer Mare Molas de Reus. Els Bombers de la Generalitat s'han desplaçat amb una dotació fins al lloc dels fets, on una persona hauria caigut des d'un pis, i han actuat amb rapidesa per facilitar l'accès al personal del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Segons informa el Diari Més, el personal sanitari ha atès la víctima al mateix carrer i, posteriorment, ha estat evacuada en ambulància i traslladada a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona. També han col·laborat assegurant la zona agents dels Mossos d'Esquadra. Es desconeixen les causes de la caiguda i encara s'estan investigant.

Un incident similar es va viure, al barri de Mas Iglesias de Reus, el passat mes de març, quan una veïna del municipi va patir traumatismes severs després de precipitar-se des del tercer pis del seu edifici. En aquell cas, la víctima també va ser ingressada al centre hospitalari tarragoní i es va informar que el seu estat, a causa de les lesions que patia, era d'un pronòstic greu. Tanmateix, un home de 51 anys va morir el mes d'abril, mentre treballava en una empresa del polígon AgroReus, en caure des d'un segon pis. Els serveis d'emergències, però, no van poder fer res per a salvar-li la vida.