L'associació de veïns de la urbanització Costa Cunit ha denunciat que fa pocs dies va patir un robatori al seu local. Una o diverses persones van accedir al local a mitja setmana passada i van robar material divers, a més de fer una gran destrossa.
Els lladres van forçar una tanca lateral per entrar i, un cop a dins, van regirar de cap a peus totes les habitacions. Es van endur diners, un ordinador, un equip de so, menjar i beguda, un congelador, bombones de butà i diferents utensilis.
També van robar el número de loteria de Nadal que ja estava venent l'associació. Es tracta del 82815, un número que demanen que s'estigui atent si es troba algú que l'està venent. Des de l'associació han mostrat la seva indignació pels fets, assegurant que els han robat "part de la il·lusió per continuar lluitant per la urbanització".
Per ara, han posat la denúncia davant els cossos policials i han començat a parlar amb l'Ajuntament per gestionar la situació. Fa uns mesos, l'associació de veïns del Nou Vendrell va patir un robatori similar al seu local.
Fan un robatori i una gran destrossa al local de l'associació de veïns de Costa Cunit
Els lladres es van endur una gran quantitat de material i números de la loteria de Nadal
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2023 a les 09:29
Actualitzat el 28 d’agost de 2023 a les 09:41
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona