Greu succés a primera hora de la tarda d'aquest dijous, 23 de febrer, a Miami Platja. Segons ha avançat el Diari de Tarragona i ha pogut confirmar TarragonaDigital, una dona hauria caigut des d'un quart pis al passeig marítim de Miami Platja.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís per aquest accident a les 15.44 hores. Des del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han enviat 3 ambulàncies per ajudar la dona que havia caigut des d'una altura d'un quart pis.
La dona, de 44 anys, ha pogut ser reanimada, però ha estat traslladada en estat greu a l'hospital Joan XXIII segons apunta el diari de paper, ja que des del SEM no han volgut donar més detalls en tractar-se d'un "tema mèdic".
Els Mossos d'Esquadra també han anat al lloc dels fets. Confirmen que han obert una investigació per esclarir les causes de la greu caiguda d'aquesta dona a Miami Platja, però no poden aportar més informació. La Policia Local també s'ha desplaçat fins al punt de l'accident per donar suport en les tasques.
Ferida greu una dona en caure des d'un quart pis a Miami Platja
Els Mossos han obert una investigació per aquests fets
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2023 a les 18:06
Actualitzat el 23 de febrer de 2023 a les 18:16
Et pot interessar
-
Successos Es crema una hectàrea de vegetació en un nou incendi agrícola a la Conca de Barberà
-
Successos Set anys de presó per a l'acusat d'abusar d'una dona a l'exterior d'una discoteca de Salou el 2024
-
Successos Un accident talla la carretera TP-7225 a Constantí en ambdós sentits de la marxa
-
Successos Detenen un veí de Tarragona a Andorra per agredir la seva parella durant les vacances
-
Successos Detingut a Torredembarra un home amb cinc ordres d'ingrés a presó vigents
-
Successos Més d'un miler de persones es queden sense gas natural a Cambrils per una fuita provocada durant unes obres