Un nen de 3 anys va quedar ferit en un incendi anit en un apartament de la Pineda, a Vila-seca, segons han informat els Bombers de la Generalitat. L'avís del foc es va rebre ahir dissabte a les 21.36 hores del vespre en un edifici de cinc plantes situat al número 9 del carrer de Marcos Redondo.
L'incendi s'hauria originat en un matalàs i havia provocat una intensa fumarada tòxica que s'havia estès per tot l'immoble. Cinc dotacions dels Bombers es van desplaçar al lloc i van comprovar que els quatre inquilins de l'apartament –dos adults i dos infants- havien pogut sortir pel seu propi peu.
Un dels menors –el nen de 3 anys- va ser evacuat pel SEM a l'Hospital de Santa Tecla en estat menys greu per inhalació de fum.
Ferit un nen de 3 anys en un incendi en un apartament a la Pineda
El foc ha cremat un matalàs en una habitació i ha provocat una intensa fumarada
ARA A PORTADA
-
Rusc 2025: El Festival de Poesia al Museu Terra de l’Espluga de Francolí arriba al seu punt àlgid Albert Oliva
-
-
Torredembarra exigeix una solució la circulació de trens amb mercaderies perilloses pel nucli urbà TarragonaDigital
-
Cornudella de Montsant rebutja formar part del parc natural de les Muntanyes de Prades TarragonaDigital
-
L'Ajuntament del Vendrell instal·larà 45 noves càmeres de videovigilància als carrers del municipi TarragonaDigital
Publicat el 21 de maig de 2023 a les 19:00
Et pot interessar
-
Successos Quinze anys de presó per a un dels condemnats per matar un home a Reus l'any 2023
-
Successos Detenen un home a Cambrils que transportava més de 200 quilograms d'haixix
-
Successos Detingut in fraganti un home que intentava adquirir medicaments amb receptes falses a la Conca de Barberà
-
Successos Estabilitzen l'incendi que s'ha declarat en una finca agrícola a l'Alt Camp
-
Successos Intercepten un venedor il·legal del top manta a Tarragona amb més de 700 peces falsificades
-
Successos Absolen l'home acusat d'abusar d'una menor a la Part Baixa de Tarragona el 2024