Ensurt important el que s'ha viscut aquest dijous 4 de gener al centre de Tarragona. Una fuita de gas en un edifici de la Rambla Nova ha provocat una persona afectada, que ha estat evacuada pels Bombers de la Generalitat i atesa per efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Els fets han tingut lloc al número 76 de la Rambla Nova, poc després d'un quart de dotze del migdia —avís a les 11.16 hores—. Els Bombers, que han desplaçat quatre dotacions, han pogut controlar la situació i tallar la fuita de gas.
A causa de l'incident, la circulació en el tram de la Rambla Nova afectat s'ha tallat durant una estona.
Fuita de gas en un edifici del centre de Tarragona: hi ha una persona afectada
Els fets han tingut lloc poc després de les onze del matí i els Bombers s'han encarregat de controlar la situació
ARA A PORTADA
-
Vale Pino (PSC) renuncia a l'alcaldia de Torredembarra i el republicà Raúl García assumirà el càrrec TarragonaDigital
-
La nova sala immersiva del Gaudí Centre de Reus s'inaugura aquest 12 de juny: tots els detalls TarragonaDigital
-
-
Salou estrena la renovada plaça Corona d’Aragó: nou punt de trobada verd i mediterrani del municipi TarragonaDigital
-
Publicat el
04 de gener de 2024 a
les 13:13
Actualitzat el
04 de gener de 2024 a les
13:16
Et pot interessar
-
Successos
Incendi en un tren de mercaderies perilloses que ha quedat aturat entre Tarragona i Altafulla
-
Successos
Desmantellen una plantació de marihuana amb 4.000 plantes en una zona boscosa al Baix Camp
-
Successos
Catorze detinguts en un operatiu a l'Alt Camp contra una organització criminal dedicada al cultiu de marihuana
-
Successos
La Guàrdia Urbana de Tarragona deté un lladre gràcies a la unitat de drons
-
Successos
Els veïns de Sant Salvador denuncien vibracions i sorolls arran d'una aturada no programada a Dow
-
Successos
Detenen dos lladres a Tarragona per robar joies a persones d'edat avançada al carrer
