La Policia Municipal de Cunit ha identificat una persona com a possible autora de diferents pintades que s'han fet recentment a la via pública. Eren grafits que s'havien fet en murs, mobiliari urbà, façanes o, fins i tot, als espigons, i que tenien les signatures 'SOSA' i 'DTR'.
La col·laboració veïnal i la tasca de la policia han permès identificar el possible autor dels fets que, segons el consistori, "serà citat judicialment per respondre pels perjudicis causats". L'Ajuntament xifra en prop de 10.000 euros el cost de reparació dels danys.
La policia local ja ha enviat les diligències al Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia del Vendrell. Des de l'Ajuntament recorden que qualsevol persona, comunitat de veïns o entitat que hagin estat perjudicats per aquests mateixos fets "poden exercir el seu dret a reclamació", contactant amb la policia local.
Identifiquen l'autor de diverses pintades a l'espai públic i als espigons de Cunit
La reparació dels danys puja a 10.000 euros, segons el consistori
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2023 a les 13:10
Actualitzat el 10 de maig de 2023 a les 13:19
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona