Quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat treballen en l'extinció d'un incendi que s'ha declarat a les 09.16 hores al barri de la Muntanyeta del Vendrell. Segons els Bombers, el foc s'ha originat a l'interior d'un edifici abandonat que hi ha al carrer dels Junquillos. Es tracta d'una construcció que havia tingut cambres frigorífiques a l'interior.
Les flames han cremat el revestiment, motiu pel qual s'ha creat una espessa columna de fum negre que era visible des de diferents punts de la ciutat. En total s'ha vist afectada una àrea d'uns cent mestres quadrats de la planta baixa, tot i que, segons el cos de Bombers, no hi ha risc que el foc s'estengui més.
Incendi a l'interior d'un edifici abandonat del barri de la Muntanyeta del Vendrell
El foc ha provocat una espessa columna de fum
ARA A PORTADA
-
La nova unitat de la Guàrdia Urbana de Tarragona fa balanç: 1.643 denúncies i 14 detinguts en tres mesos TarragonaDigital
-
-
-
La Brigada d'Intervenció Rapida de Reus fa balanç del primer any: 1.832 intervencions a la via pública Redacció
-
La Guàrdia Urbana de Tarragona aposta per la tecnologia per millorar la seguretat i la transparència TarragonaDigital
Publicat el 08 de maig de 2023 a les 10:06
Actualitzat el 08 de maig de 2023 a les 10:13
Et pot interessar
-
Successos
Un treballador pateix un accident laboral al Baix Penedès i perd part d'un braç
-
Successos
Cues quilòmetres a l'AP-7 a Roda de Berà arran de l'accident múltiple: l'AP-7, tallada unes hores
-
Successos Un accident múltiple amb 17 vehicles implicats provoca el caos a l'AP-7 a Tarragona
-
Successos
Arriba a judici el tiroteig del barri de Sant Josep Obrer de Reus del 2024: hi ha cinc homes acusats
-
Successos
Busquen una noia menor d'edat de Banyeres del Penedès desapareguda des de fa dies
-
Successos
Desmantellen una organització criminal dedicada al tràfic de drogues al Baix Penedès i el Tarragonès
