Ensurt per un incendi a la Boca de la Mina a Reus

Un foc en una zona de matolls en aquesta zona natural de Reus ha provocat una intensa fumarada

  • Imatge de l'incendi a la Boca de la Mina de Reus. -
Publicat el 23 d’abril de 2024 a les 17:56

Ensurt durant la diada de Sant Jordi a la ciutat de Reus. En una jornada que ha estat marcada per un matí radiant de Sol, els Bombers de la Generalitat s'han hagut d'activar en un dels pulmons de la capital del Baix Camp per un petit incendi que ha causat una columna de fum força visible, així com olor de cremat en diversos punts de la zona nord.

Els serveis d'emergències han rebut l'avís de l'incendi quan passaven cinc minuts de les tres de la tarda. Segons s'informava, una àrea de matolls de la Boca de la Mina estava en flames. Immediatament, dues dotacions dels bombers s'han mobilitzat al punt on s'estava produint el foc.

La ràpida intervenció del cos de bombers ha fet que tot quedés en un ensurt i s'ha pogut apagar ràpidament l'incendi de vegetació.