Tarda de diumenge moguda a Valls a causa d'un incendi de vegetació. El diumenge dia 12 de novembre a la tarda, es va originar un foc a una zona agrícola de la partida dels Fontanals de la capital de l'Alt Camp.
La zona, propera al riu, està plena de canyes i matolls secs, cosa que va contribuir a una ràpida propagació del foc en dos focus diferents.
Ràpidament, quatre dotacions del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya es va desplaçar fins al lloc dels fets. També van intervenir-hi els Agents Rurals.
Segons El Vallenc, es van cremar prop d'1,3 hectàrees de vegetació.
Incendi de vegetació a la partida dels Fontanals de Valls
En total s'han cremat 1,3 hectàrees de canyes i matolls
Ara a portada
-
-
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023 TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 13 de novembre de 2023 a les 13:23
Et pot interessar
-
Successos Tallen l'AP-2 a la Bisbal del Penedès per recuperar el cos sense vida d'un home al fons d'un barranc
-
Successos Ferit greu un motorista en un accident de trànsit a la TP-2031
-
Successos Accident múltiple al polígon Riu Clar de Tarragona amb una persona atrapada al seu vehicle
-
Successos Troben en un pis ocupat a Valls els presumptes autors d'un robatori amb violència a Vilafranca