Migdia mogut a Valls a causa d'un foc de vegetació. A quarts de tres de la tarda d'avui divendres dia 16 de juny, s'ha originat un foc de vegetació a la zona del camí del Riu de Valls, a la carretera d'Alcover, en una zona propera a cases i també del torrent.
Ràpidament, Protecció Civil i dotacions del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya s'han desplaçat fins al lloc dels fets.
Actualment, s'estan duent a terme les tasques d'extinció de l'incendi, que encara no es pot donar per apagat. S'estan investigant els fets.
Incendi de vegetació al camí del Riu de Valls
Els Bombers i Protecció Civil estan controlant la zona
ARA A PORTADA
-
El Nàstic regala els tres punts a un encertat At. Sanluqueño i arriba la primera derrota Joan Alfons López
-
Una Santa Tecla especial pels Gegants Vells de Tarragona: celebren els 200 anys d'història Antonio Ramos Llauradó
-
-
-
L'Escola Municipal de Música d'Alcover reformula el funcionament amb una nova proposta educativa Albert Oliva

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 16 de juny de 2023 a les 15:16
Et pot interessar
-
Successos Denuncien un home per conduir drogat i de forma negligent a la Rambla de Ponent de Campclar
-
Successos Un accident al Pla de Santa Maria deixa una motorista ferida en estat greu
-
Successos Un intercanvi de droga a Torredembarra acaba amb un intent de robatori violent i una baralla
-
Successos Denuncien el camioner que va perdre les bigues de ferro a l'AP-7 a Tarragona per diverses irregularitats
-
Successos Detingut a Tarragona un home per enganyar i extorsionar una desena d'empresaris
-
Successos Un avís veïnal i les càmeres de seguretat desemboquen en la detenció d'un lladre de cablejat a Reus