Incendi de vegetació a la Conca de Barberà. El cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya ha rebut l'avís a les 16.04 del dimecres dia 23 de juliol per foc forestal a les Piles. Concretament, tal com informen els Bombers, ha cremat la carena, en mitja intensitat a la part alta, i per sort l'incendi està controlat.
S'han desplaçat fins al lloc dels fets 9 unitats del GRAF i EPAF, 2 helicòpters MAER i també es treballa amb el suport d'Associació de Defensa Forestal i GEPIF.
Es preveu que durant la tarda el foc pugui extingir-se.
Treballem en un incendi de vegetació forestal a les Piles (avís 16.04h). Ha cremat la carena, en mitja intensitat a la part alta, i l'incendi està controlat. Som a lloc amb unitats #GRAF i #EPAF, 2 helicòpters #MAER i treballem amb el suport d'#ADF i #GEPIF
— Bombers (@bomberscat) July 23, 2025
9🚒+2🚁#bomberscat pic.twitter.com/tT1IgqdhvD