Una avaria a la xarxa elèctrica ha provocat nombroses interrupcions del servei a diferents punts del municipi de Calafell els últims dies. Segons el Consistori, el problema es va originar a una línia d'alta tensió, provocant la caiguda de diversos transformadors. Els talls es van succeir a tots els nuclis, des del Poble fins a la Platja o Segur de Calafell.
Molts veïns van estar moltes hores entre dijous i divendres sense electricitat i sense tenir cap informació de la companyia elèctrica, el que va generar molta indignació. L'alcalde, Ramon Ferré, ha assegurat que demanarà "responsabilitats a Fecsa-Endesa" per aquesta situació que es va viure "en plena onada de calor i temporada turística", perquè que pugui ser "recompensada".
Indignació a Calafell pels nombrosos talls de subministrament elèctric
L'alcalde afirma que demanarà responsabilitats a la companyia
ARA A PORTADA
-
-
Protecció Civil farà una nova prova d'alertes mòbils a Tarragona aquest mes de setembre TarragonaDigital
-
Un agent de la Policia Local de Vila-seca, denunciat per assetjament per dues dones TarragonaDigital
-
Tarragona és la tercera capital de l'Estat amb més aspirants per habitació de lloguer que surt al mercat TarragonaDigital
-
Els Teatres de Valls presenten la nova programació de la tardor de 2025 amb moltes novetats TarragonaDigital
Publicat el 28 d’agost de 2023 a les 08:08
Et pot interessar
-
Successos La plaça 1 d’Octubre d'Alcover pateix destrosses i actes vandàlics
-
Successos Els fets delictius es redueixen a Tarragona un 6,7% durant els primers sis mesos del 2025
-
Successos Tres ferits greus en un xoc frontal a la TV-2041 a Roda de Berà
-
Successos Dos detinguts i 500 plantes de marihuana decomissades en un operatiu antidroga a Valls
-
Successos Un home mor ofegat al Moll de Pescadors del barri del Serrallo de Tarragona
-
Successos Rescaten un voltor desorientat a la Part Baixa de Tarragona