Intenta fugir a Reus amb alcohol robat i l'acaben retenint testimonis

La dependenta va recriminar-li el robatori i l'individu es va posar agressiu

Publicat el 25 d’abril de 2023 a les 13:44
Actualitzat el 25 d’abril de 2023 a les 13:53
Un robatori en un supermercat de Reus va acabar amb la detenció d'un home la matinada d'aquest diumenge, 23 d'abril. Els Mossos d'Esquadra van ser requerits per la treballadora d'aquest establiment comercial la mitjanit del dia de Sant Jordi després que un lladre causés aldarulls.

[noticiadiari]99/9118[/noticiadiari]


Els fets es remunten a les dotze de la nit, quan una persona que era a l'interior de l'establiment SUMA de l'avinguda Pere Cerimoniós de Reus va intentar fugir robant diversos articles.

La dependenta del supermercat se'n va adonar i el va interceptar. L'home, un vell conegut a la zona ja que compta amb diversos antecedents policials, volia marxar del comerç amb begudes alcohòliques que no havia pagat.

Va ser llavors quan la dependenta li va recriminar i l'individu es va posar agressiu. Es va iniciar un forcejament entre tots dos fins que persones que eren a la zona i van veure els fets van intervenir.

Van ser aquests testimonis qui va poder retenir el lladre fins que els Mossos d'Esquadra van arribar a la zona. L'home, de 35 anys, va quedar detingut per un delicte de robatori amb intimidació i violència i després de passar a disposició judicial ha estat deixat en llibertat amb càrrecs.