Ensurt a Valls per un accident complicat. Dijous dia 23 d'octubre al migdia, un autobús que feia el servei de transport escolar va patir un accident a la cruïlla entre el carrer Ametllers i la carretera de Montblanc.
Concretament, quan l'autobús accedia a la plaça de la Sardana, on hi ha el local social de la Unió Anelles de la Flama, va haver de fer maniobres per culpa d'un cotxe mal estacionat. En una d'aquestes maniobres va xocar amb la branca d'un arbre i amb un altre cotxe, amb la mala sort que la branca va trencar el vidre i va travessar una de les finestres.
Ràpidament, la Policia Local i el cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya es van desplaçar fins al lloc dels fets. Per sort, no hi ha hagut ferits i els Bombers han tallat la branca i retirat els vidres del carrer.
La branca d'un arbre travessa un bus escolar accidentat a Valls
Gran ensurt a Valls per l'accident d'un bus escolar per culpa d'un vehicle mal aparcat
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 24 de novembre de 2023 a les 09:32
Actualitzat el 24 de novembre de 2023 a les 09:34
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona