Tarda complicada en una de les principals carreteres de la demarcació. Els serveis d'emergències han rebut l'avís per un accident a l'AP-7, a l'altura de l'Ametlla de Mar, quan passaven tres minuts de dos quarts de cinc de la tarda.
Segons les primeres informacions del Servei Català de Trànsit (SCT), hi hauria només un vehicle implicat que hauria patit una sortida de via per causes que es desconeixen. Els fets han tingut lloc al quilòmetre 299 de l'AP-7, a l'Ametlla de Mar.
Els Mossos d'Esquadra s'han activat amb una patrulla, mentre que els Bombers de la Generalitat hi han enviat tres dotacions, i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha activat dues unitats terretres i l'helicòpter, tot i que aquest últim no ha acabat actuant.
Un total de quatre persones haurien estat ferides de caràcter lleu en aquest accident. També s'han generat retencions amb cues que han arribat a superar els dos quilòmetres a l'AP-7 a causa d'aquest accident.
Llargues cues per un accident a l'AP-7 a l'Ametlla de Mar: 4 ferits lleus
L'accident està generant retencions a la via
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2023 a les 17:18
Actualitzat el 03 de maig de 2023 a les 17:24
Et pot interessar
-
Successos El Vendrell redueix els delictes un 5% durant el segon trimestre de 2025
-
Successos Dos turismes i una furgoneta xoquen a l'AP-7 a Constantí
-
Successos Detenen dos turistes per un intent d'estafa en un hotel de Cambrils
-
Successos Col·lapse a l'A-7 a Tarragona per l'espectacular incendi d'un bus
-
Successos Detenen un jove per abusar d'una noia a Tarragona durant la revetlla de Sant Magí
-
Successos Determinen l'origen de l'incendi que va arrasar el càmping Vendrell Platja