463 passatgers d'un tren Ouigo s'han quedat més de quatre hores atrapats dins del túnel Serra Llarga a Roda de Berà. Es tracta d'un tren que ha sortit de Madrid a les 14:15 hores i que, segons la companyia, ha tingut un "problema tècnic".
A les 21.00 hores un remolcador els ha començat a traslladar fins a Tarragona, on està previst que arribin a dos quarts de deu. Allà van haver d'agafar un altre tren que els portarà a Barcelona. Ouigo assegura que tots els viatgers afectats rebran el 100% del preu del bitllet.
Més de 460 passatgers d'un tren Ouigo, atrapats durant hores en un túnel de Tarragona
Finalment un tren remolcador els va traslladar fins a Tarragona, on van haver de fer transbord per arribar al seu destí
ARA A PORTADA
-
Cambrils recorda les víctimes dels atemptats del 17-A en el vuitè aniversari dels fets TarragonaDigital
-
-
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Tivissa i Pratdip posen en marxa un sistema intel·ligent per gestionar el turisme TarragonaDigital
-
-
Apareixen excrements en una piscina de Tarragona i detecten uns inesperats responsables TarragonaDigital
Publicat el 06 de juliol de 2023 a les 07:06
Et pot interessar
-
Successos El dispositiu policial al Bosc de la Marquesa de Tarragona es tanca amb 40 persones identificades
-
Successos Un comportament sospistós delata un lladre implicat en vuit robatoris amb força a Reus
-
Successos Un incendi en un aparcament de Reus crema dos vehicles i obliga a precintar parts d'un edifici
-
Successos Surt de la presó de Mas d'Enric un reclús condemnat per abusos que té «un alt risc de reincidència»
-
Successos Detingut a Tarragona un jove de 28 anys per fugir després de provocar dos accidents a la T-11 i causar ferits
-
Successos Detenen un jove a Reus com a presumpte autor de dos robatoris amb violència