Mor un motorista en una sortida de via a l'Alt Camp

Ja són quatre les víctimes mortals en accident de trànsit aquest any a les carreteres catalanes

Publicat el 05 de gener de 2025 a les 15:17
Actualitzat el 13 de gener de 2025 a les 11:24

Un motorista ha mort aquest diumenge en un accident de trànsit a la carretera TV-2441 a l’altura d’Aiguamúrcia (Alt Camp), segons ha informat el Servei Català del Trànsit. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís quan passaven pocs minuts de les dotze del migdia.

Per causes que s’estan investigant, el motorista ha patit una sortida de via i ha caigut. Arran de l’accident, s’han activat tres patrulles dels Mossos, una dotació dels Bombers de la Generalitat i una unitat terrestre i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta, s’eleven a quatre les víctimes mortals en accident de trànsit aquest any a les carreteres catalanes.

Tot plegat en una setmana de Reis farcida d'accidents. Dissabte, una topada entre un camió i un turisme a Montblanc va provocar cinc persones ferides de diversa consideració. Divendres, una persona va resultar ferida en un accident de trànsit a la carretera T-323, al terme municipal de Mont-roig del Camp.