Jordi Jardí Pinyol, exalcalde de Tivissa i exdirector general d'Administració de Seguretat del Departament d'Interior, ha mort sobtadament la matinada d'aquest dijous, 11 de gener. Jardí, de 58 anys, ha estat trobat sense vida a casa seva, a Mont-roig del Camp, on residia actualment. Tot apunta que la causa de la mort ha estat natural.
Jardí era actualment el president de Junts a la Ribera d'Ebre i va ser alcalde durant quatre mandats seguits, des del 2003 i fins al 2019. També va ser president del Consell Comarcal i exdirector general d'Administració de Seguretat del Departament d'Interior des del 2015 al 2021, col·laborant amb els consellers Jordi Jané, Joaquim Forn, Miquel Buch i Miquel Sámper. Un altre càrrec que va ocupar va ser el de representant territorial de l'Esport de la Generalitat a les Terres de l'Ebre.
Abans de la seva carrera política, Jardí va ingressar al cos dels Mossos d'Esquadra l'any 1993, on va ser-hi fins al 2002 abans de presentar-se com a candidat a l'alcaldia de Tivissa. Amb una trajectòria professional diversificada, va ser cap de compres en una empresa privada entre el 1988 i el 1991, a més de ser professor d'educació física i tècnic esportiu.
Durant els moments més convulsos del Procés independentista, Jardí va arribar a ser investigat per la justícia espanyola pels talls independentistes a l'avinguda Meridiana de Barcelona.
Mor sobtadament Jordi Jardí, exalcalde de Tivissa
També va ser director general d'Administració de Seguretat del Departament d’Interior
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2024 a les 09:07
Et pot interessar
-
Successos Retards als trens de Rodalies i regionals de Tarragona per un atropellament a Castelldefels
-
Successos Rescaten un home que havia caigut a l'aigua a la zona de roques del Fortí de la Reina de Tarragona
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana amb més de 500 plantes en una casa de Bellvei
-
Successos Un vianant mor atropellat per un autobús a la T-11 a Reus
-
Successos S'incendia un matalàs en una casa a Valls
-
Successos Fotografien uns lladres en un robatori a l'Espluga de Francolí a plena llum del dia