Jordi Jardí Pinyol, exalcalde de Tivissa i exdirector general d'Administració de Seguretat del Departament d'Interior, ha mort sobtadament la matinada d'aquest dijous, 11 de gener. Jardí, de 58 anys, ha estat trobat sense vida a casa seva, a Mont-roig del Camp, on residia actualment. Tot apunta que la causa de la mort ha estat natural.
Jardí era actualment el president de Junts a la Ribera d'Ebre i va ser alcalde durant quatre mandats seguits, des del 2003 i fins al 2019. També va ser president del Consell Comarcal i exdirector general d'Administració de Seguretat del Departament d'Interior des del 2015 al 2021, col·laborant amb els consellers Jordi Jané, Joaquim Forn, Miquel Buch i Miquel Sámper. Un altre càrrec que va ocupar va ser el de representant territorial de l'Esport de la Generalitat a les Terres de l'Ebre.
Abans de la seva carrera política, Jardí va ingressar al cos dels Mossos d'Esquadra l'any 1993, on va ser-hi fins al 2002 abans de presentar-se com a candidat a l'alcaldia de Tivissa. Amb una trajectòria professional diversificada, va ser cap de compres en una empresa privada entre el 1988 i el 1991, a més de ser professor d'educació física i tècnic esportiu.
Durant els moments més convulsos del Procés independentista, Jardí va arribar a ser investigat per la justícia espanyola pels talls independentistes a l'avinguda Meridiana de Barcelona.
Mor sobtadament Jordi Jardí, exalcalde de Tivissa
També va ser director general d'Administració de Seguretat del Departament d’Interior
ARA A PORTADA
-
L'Espluga de Francolí reclama a la Generalitat de Catalunya substituir el pont de la Font Baixa TarragonaDigital
-
-
Adjudiquen les obres de construcció d'un dipòsit per evitar desbordaments al canal de la Móra de Tarragona TarragonaDigital
-
Torredembarra impulsa la mobilitat sostenible amb un nou tram de carril compartit i enllumenat a l'N-340a TarragonaDigital
-
El Consorci d'Aigües de Tarragona presenta l'estudi per portar aigua de l'Ebre al baix Priorat i part del Baix Camp TarragonaDigital
Publicat el 11 de gener de 2024 a les 09:07
Et pot interessar
-
Successos Un home molt violent i amb un ganivet de grans dimensions causa el pànic a Tarragona
-
Successos Una nova incidència torna a tallar els trens de l'R14 entre Reus i Alcover
-
Successos Cacen un conductor amb una taxa d'alcohol increïblement alta circulant pel centre de Reus
-
Successos Roben més de 1.200 euros d'embotits en una parada durant la Firagost a Valls
-
Successos Estabilitzat l'incendi forestal a Alforja
-
Successos Rescat in extremis d’una embarcació sense control a l’entrada del port de Torredembarra