Tragèdia a l'N-240 al Tarragonès. Un menor d'edat ha perdut la vida en un accident aquest dissabte, 8 d'abril, a la tarda. Els serveis d'emergències van rebre l'avís a les 18.30 hores, i segons s'informava s'havia produït un xoc a la carretera N-240, al punt quilomètric 2,1, a l'altura de Tarragona.
Arran d'aquesta incidència es van activar tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quan els serveis sanitaris van arribar al lloc dels fets van comprovar com es tractava d'un xoc lateral entre un turisme i una motocicleta.
Al vehicle hi viatjava una dona amb una menor i a la motocicleta un menor d'edat. El SEM no va poder fer res per salvar la vida al conductor del vehicle de dues rodes, el qual va morir a causa de les ferides, mentre que la conductora del cotxe va resultar ferida lleu i la menor que viatjava al turisme va patir ferides menys greus. Totes dues van ser traslladades a l'hospital Joan XXIII de Tarragona.
Amb la mort d'aquest menor a l'N-240 a Tarragona, ja són 37 les persones que han perdut la vida aquest 2023 a les carreteres catalanes. Es demana màxima prudència a partir d'aquest diumenge a les carreteres, ja que l'operació retorn de la Setmana Santa preveu una mobilitat molt alta.
Des de Trànsit s'ha activat un dispositiu especial amb més controls, radars, limitacions de velocitat i carrils especials per intentar alleugerir el trànsit.
Mor un menor en un accident a l'N-240 a Tarragona
Per causes que es desconeixen, van xocar un cotxe i una motocicleta
ARA A PORTADA
-
Xavi Puig i Saül Garreta es disputen la candidatura d'Esquerra a l'alcaldia de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
-
-
-
Mercats de Tarragona porta a Fiscalia les suposades irregularitats de l'excap de comptabilitat TarragonaDigital
-
Kenneth Martínez anuncia que l'Ajuntament del Vendrell congelarà els impostos l'any 2026 TarragonaDigital
Publicat el 09 d’abril de 2023 a les 11:04
Actualitzat el 09 d’abril de 2023 a les 11:13
Et pot interessar
-
Successos Retards als trens de Rodalies i regionals de Tarragona per un atropellament a Castelldefels
-
Successos Rescaten un home que havia caigut a l'aigua a la zona de roques del Fortí de la Reina de Tarragona
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana amb més de 500 plantes en una casa de Bellvei
-
Successos Un vianant mor atropellat per un autobús a la T-11 a Reus
-
Successos S'incendia un matalàs en una casa a Valls
-
Successos Fotografien uns lladres en un robatori a l'Espluga de Francolí a plena llum del dia