Un treballador d'una empresa de Cardona i veí de Tortosa va morir aquest dimarts al migdia després de caure-li una biga de ferro a sobre. Segons informen els Mossos, la víctima, un home de 63 anys, estava soldant una biga quan va caure de l'escala on estava enfilat i la biga va cedir.
Fins al lloc dels fets s'hi van traslladar diverses patrulles de Seguretat Ciutadana i d'Investigació de al comissaria de Manresa, dotacions dels Bombers i també del SEM.
Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Manresa i del Departament d’Empresa i Treball, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Mor un veí de Tortosa en un accident laboral
L'home va rebre l'impacte d'una biga de ferro
ARA A PORTADA
-
-
Perdre la vida al tren: l'incendi d'un comboi a Calafell prolonga els retards a Rodalies des del cap de setmana TarragonaDigital
-
-
Les noves graderies del Palau d'Esports de Tarragona seran una realitat en pocs mesos TarragonaDigital
-
Crisi de l'avellana de Reus: les cooperatives de Tarragona, obligades a vendre avellana turca per falta de producció local TarragonaDigital
Publicat el 13 de desembre de 2023 a les 16:21
Et pot interessar
-
Successos Aturen una dona en un control policial al Priorat i i la seva actitud nerviosa l’acaba delatant
-
Successos Un accident de trànsit provoca retencions a l'AP-7 a l'altura de Tarragona
-
Successos Incendi en un tren a Calafell: passatgers evacuats i circulació de Rodalies tallada
-
Successos Intenten robar un cotxe patrulla de la Policia Local de Roda de Berà i els enxampen in fraganti
-
Successos Tragèdia a Cunit: una dona mor ofegada en una piscina particular
-
Successos Ensurt per un incendi forestal a Roda de Berà que calcina més d'una hectàrea de vegetació