El cap de setmana llarg de Pasqua ha acabat tal com va començar al litoral tarragoní. Aquest dilluns al vespre una dona ha mort ofegada entre els dos espigons del passeig marítim de Cunit, després que dues persones morissin ofegades també a la platja del Miracle de Tarragona el dijous passat.
L'avís al 112 ha arribat a les set i mitja de la tarda, segons ha avançat el Diari de Tarragona. Salvament Marítim ha enviat un helicòpter, mentre que els Bombers han activat tres dotacions per desplaçar-se al lloc dels fets. A més, patrulles de la Policia Local i el SEM també s'han apropat fins al passeig marítim de la localitat.
[noticiadiari]99/15937[/noticiadiari]
Un grup de banyistes ha estat qui ha vist la dona ofegant-se i l'han pogut treure de l'aigua. Però els serveis d'emergències no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Mor una dona ofegada al mar a Cunit
Un grup de banyistes ha rescatat la víctima de l'aigua, però els serveis d'emergències no han pogut salvar-li la vida
ARA A PORTADA
-
Els preus dels habitatges de lloguer a la ciutat de Tarragona es van encarir durant el 2023 TarragonaDigital
-
Reneix la primavera al centre històric de Valls gràcies a la 17a edició del Barri en Flor Albert Oliva
-
L'Espluga demana la retirada de la declaració de reserva natural parcial dels barrancs de la Trinitat i del Titllar TarragonaDigital
-
-
Els cacen en un magatzem de cànnabis al Baix Camp i intenten fugir amb un revòlver carregat TarragonaDigital
Publicat el 01 d’abril de 2024 a les 22:15
Actualitzat el 12 d’abril de 2024 a les 11:20
Et pot interessar
-
Successos Una missió comercial de la Cambra de Tarragona, atrapada en un hotel a Líbia per combats al carrer
-
Successos Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella
-
Successos El radar enxampa un nou conductor a una velocitat d'escàndol a la C-14 a Reus
-
Successos Desarticulen un grup criminal que tenia la seva base estratègica a Vila-seca
-
Successos Munta un sidral a Tarragona, orina al carrer i acaba denunciat per alteració de l'ordre públic
-
Successos Demanen set anys i mig de presó per l'excap de la Policia Local de Montblanc acusat de «col·locar» la seva parella