Nova baralla amb armes en una de les discoteques més problemàtiques de Reus

Dues persones han acabat detingudes i una agent dels mossos ferida

Publicat el 26 de febrer de 2023 a les 21:25
Actualitzat el 26 de febrer de 2023 a les 21:34
Una de les discoteques més perilloses de la ciutat de Reus ha tornat a ser protagonista de la nit aquest cap de setmana, segons ha avançat elCaso.cat. Es tracta de Coco Maluco, coneguda a la capital del Baix Camp per ser escenari de diversos incidents i, fins i tot, un crim. 

En aquesta ocasió els fets no han estat tan greus, però sí que hi ha hagut armes blanques implicades. Els serveis d'emergències han rebut un avís durant la matinada de dissabte a diumenge per una baralla a l'interior d'aquesta discoteca.

Segons les primeres informacions, dues persones havien iniciat una baralla i duien armes blanques que exhibien. Davant de l'amenaça que això suposava, ràpidament diverses patrulles de la policia catalana s'han desplaçat fins al punt dels fets.

Una policia acaba ferida

Allí han pogut comprovar com els vigilants de seguretat estaven expulsant del local un home i una dona, d'aproximadament trenta anys, per haver iniciat la baralla.

Quan els agents s'han apropat al lloc, una mossa ha estat agredida i ha caigut a terra patint una lesió, segons apunta el mitjà. Això ha fet que hagi hagut de ser traslladada al centre mèdic.


Els dos autors de la baralla que estaven sent expulsats del local, han tornat a entrar-hi per amagar-se. Els Mossos d'Esquadra han demanat reforços per accedir a la discoteca, on han escorcollat i identificat una quarantena de persones.

Entre els presents hi havia diverses armes blanques, algunes d'elles amagades, i finalment també han identificat els dos implicats en la baralla, els quals han acabat detinguts.