Malgrat que la temporada de platges ja es troba a les acaballes, la calor que encara s'arrossega continua portant gent a buscar frescor a la platja. Això provoca que les situacions de risc continuïn i la Costa Daurada ha tornat a registrar una víctima mortal aquest dilluns, 18 de setembre.
Els serveis d'emergències han rebut un avís a primera hora de la tarda, quan passaven quinze minuts de les tres del migdia aproximadament, informant sobre una persona que havia entrat a l'aigua a la platja de la Pineda i semblava que s'estava ofegant.
Els Mossos d'Esquadra, la Policia Local i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han mobilitzat ràpidament al lloc dels fets, mentre el servei de socorrisme de la platja intentava reanimar l'home.
Malgrat els esforços, l'home —de 63 anys i nacionalitat francesa — ha acabat morint per ofegament a la platja de la Pineda. En el moment de l'ofegament onejava bandera groga a la platja, tot i que per meduses, i l'estat de la mar era bo, segons Protecció Civil.
Nova mort per ofegament en una platja de la Costa Daurada
Un home ha perdut la vida a la platja de la Pineda
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de setembre de 2023 a les 15:50
Et pot interessar
-
Successos Reobre la circulació a l'AP-7 a Mont-roig un cop retirat el camió incendiat
-
Successos Inspeccionen un local de venda de productes cannàbics a Calafell i hi troben 16 quilos de marihuana
-
Successos Tres detinguts a Torredembarra en només cinc dies per robatoris i danys al patrimoni
-
Successos Resolen un crim ocult durant 20 anys a Reus: descobreixen els assassins just abans que prescrigui
-
Successos L'enxampen intentant robar el cablejat dels fanals de Tarragona i s'intenta escaquejar fent-se l'adormit al cotxe
-
Successos Queden en llibertat els 19 detinguts durant l'operatiu contra el top manta de Salou