Els incendis nocturns s'estan convertint en una cosa habitual a Valls. Fa unes setmanes, diferents cotxes van aparèixer totalment calcinats en diferents indrets de la ciutat, com és el cas del carrer del Teatre o l'aparcament de l'antic escorxador.
Aquesta passada nit, un altre foc ha causat moments d'angoixa en el mateix indret, la zona de l'escorxador i el col·legi Cor de Maria.
Segons el cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya, a les 22.40 h d'ahir dilluns dia 20 de març, els contenidors que hi ha a la zona van començar a fumejar i es va declarar un incendi, amb flamarades de consideració.
Ràpidament, una dotació va traslladar-se fins al lloc dels fets per apagar el foc. Per sort, les flames no van afectar els vehicles que estaven estacionats a la vora ni tampoc es van extendre cap al torrent, a tocar dels llocs dels fets.
Nova nit d'incendis a Valls, ara en contenidors de la brossa
Els fets van tenir lloc ahir a les 22.40, a l'antic escorxador
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 21 de març de 2023 a les 12:28
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona