Despleguen un operatiu amb 300 agents al Camp de Tarragona per lluitar contra la reincidència

El dispositiu, a càrrec de Mossos, policies locals i Guàrdia Civil, s'està fent a les principals ciutats de les comarques de Tarragona

  • Control dels Mossos a la sortida de l'AP-7 de Tarragona en el marc de l'operatiu Kanpai. -
Publicat el 16 de maig de 2025 a les 17:38
Actualitzat el 16 de maig de 2025 a les 19:59

Uns 300 agents dels Mossos d'Esquadra, policies locals i Guàrdia Civil participen des d'aquest divendres 16 de maig a la tarda i fins dissabte a la matinada en un macrodispositiu contra la reincidència a les principals ciutats del Camp de Tarragona. En el marc d'aquest operatiu Kanpai, coordinat per la policia catalana, s'han establert controls a les sortides de Tarragona i el Vendrell de l'AP-7 per prevenir delictes com els furts i robatoris a les àrees de servei i de descans o en ruta.

En aquest sentit, també hi ha en marxa controls a les estacions de bus i tren de Tarragona, Reus i el Vendrell amb l'objectiu d'identificar i detenir aquelles persones que poden arribar al territori o que aprofiten el volum de persones d'aquestes instal·lacions per cometre delictes.

Cap a les set de la tarda els Mossos han informat de tres detencions, dues durant l'acció a l'autopista AP7 -una per tràfic de drogues, un individu que transportava 1.500 esqueixos de marihuana i l'altra per falsificació de document públic.

El tercer detingut ha estat per una ordre de detenció vigent per delicte de furt. La detenció s'ha fet a Tarragona durant l'acció a les estacions de bus i tren.