Els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Civil tenen en marxa un dispositiu policial conjunt des de les set del matí d'aquest dijous en diversos punts del Camp de Tarragona. Els agents han fet set entrades en domicilis de la Riba (Alt Camp), Coma-ruga al Vendrell, Reus i a Tarragona.
A la capital tarragonina han fet entrades en quatre domicilis, entre ells un habitatge al carrer Ramon Cajal i en un altre al barri de Sant Pere i Sant Pau. En aquest sentit, segons fonts policials, en el marc de l'operatiu policial s'han fet almenys cinc detencions.
Segons fonts properes a la investigació consultades per l'ACN, l'objectiu és desarticular una banda criminal dedicada a les estafes. En aquest sentit, es preveuen detencions relacionades amb delictes informàtics. La investigació, ara com ara, està sota secret d'actuacions.
Operatiu policial al Camp de Tarragona contra una banda dedicada a les estafes
Agents de Mossos i Guàrdia Civil han fet set entrades en domicilis de diversos municipis i han fet almenys cinc detencions
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 02 de novembre de 2023 a les 10:20
Actualitzat el 02 de novembre de 2023 a les 14:49
Et pot interessar
-
Successos Un motorista ferit en un accident de trànsit a la C-51 al Vendrell
-
Successos El radar enxampa un nou conductor a una velocitat d'escàndol a la C-14 a Reus
-
Successos Desarticulen un grup criminal que tenia la seva base estratègica a Vila-seca
-
Successos Munta un sidral a Tarragona, orina al carrer i acaba denunciat per alteració de l'ordre públic
-
Successos Els cacen en un magatzem de cànnabis al Baix Camp i intenten fugir amb un revòlver carregat
-
Successos Demanen set anys i mig de presó per l'excap de la Policia Local de Montblanc acusat de «col·locar» la seva parella