Els Mossos d'Esquadra han trobat una nova plantació de marihuana en una zona boscosa de l'Alt Camp. Concretament, el passat dia 22 de maig els agents van desmantellar més de 6.000 plantes a Querol.
Segons avança El Vallenc, la policia va ser alertada que hi havia un grup de persones en actitud sospitosa en un indret de difícil accés del municipi, on ja s'havia localitzat una plantació de marihuana l'any 2021.
En arribar al lloc, els agents no van trobar cap persona, però van seguir un corriol que els va conduir cap al concreu de marihuana, que es trobava en un estat molt inicial i amb un total de 6.136 plantes repartides en sis terrasses de plantació. També es van intervenir una tenda de campanya, estris pel cultiu, una cuina de càmping gas i un petit hivernacle.
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per identificar els responsables de la plantació.