Agents de la Policia Local de Roda de Berà van precintar un restaurant a la plaça de Sant Jaume del municipi en el marc des diverses inspeccions en establiments d'hostaleria. Segons ha informat l'Ajuntament rodenc, a banda de ser precintat, també es va denunciar aquest restaurant davant la secretaria de Salut Públic del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Els fets van tenir lloc el passat dimecres 14 de febrer.
En aquest sentit, els agents van trobar condicions insalubres en les àrees destinades a la preparació dels aliments i en l'emmagatzematge dels productes, així com en les zones accessibles al públic. També es van identificar productes caducats i en mal estat, no aptes per al consum, un fet que representava un greu risc per a la salut dels consumidors.
Finalment, el local no comptava amb la documentació necessària per a operar legalment, la qual cosa posa en dubte la qualitat i la seguretat dels productes comercialitzats.
Precinten un restaurant a Roda de Berà per condicions insalubres i no tenir papers
La Policia Local va dur a terme diverses inspeccions en establiments el passat dimecres 14 de febrer
Publicat el 19 de febrer de 2024 a les 16:52
Et pot interessar
-
Successos Dues incidències a Vila-seca i a Reus provoquen retards a les línies R14, R15 i R16 de Rodalies
-
Successos Mor un menor a Valls a qui havien deixat tancat a l'interior d'un vehicle
-
Successos Un accident entre dos busos a l'estació de Tarragona provoca un caos de trànsit al centre
-
Successos Roben en una caravana a Torredembarra, fugen en veure la policia i acaben detinguts
-
Successos La demarcació de Tarragona registra 20 morts en accidents de trànsit durant el primer semestre del 2025
-
Successos Rocambolesca detenció a Tarragona: envesteix una moto amb un cotxe robat, fuig i el troben assegut al carrer