Agents de la Policia Local de Roda de Berà van precintar un restaurant a la plaça de Sant Jaume del municipi en el marc des diverses inspeccions en establiments d'hostaleria. Segons ha informat l'Ajuntament rodenc, a banda de ser precintat, també es va denunciar aquest restaurant davant la secretaria de Salut Públic del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Els fets van tenir lloc el passat dimecres 14 de febrer.
En aquest sentit, els agents van trobar condicions insalubres en les àrees destinades a la preparació dels aliments i en l'emmagatzematge dels productes, així com en les zones accessibles al públic. També es van identificar productes caducats i en mal estat, no aptes per al consum, un fet que representava un greu risc per a la salut dels consumidors.
Finalment, el local no comptava amb la documentació necessària per a operar legalment, la qual cosa posa en dubte la qualitat i la seguretat dels productes comercialitzats.
Precinten un restaurant a Roda de Berà per condicions insalubres i no tenir papers
La Policia Local va dur a terme diverses inspeccions en establiments el passat dimecres 14 de febrer
Publicat el 19 de febrer de 2024 a les 16:52
Et pot interessar
-
Successos
Un camió bolcat talla l’AP-7 a Cambrils, en sentit sud
-
Successos
Detingut un home de 37 anys per la mort violenta de la seva mare al Vendrell
-
Successos
Troben una important plantació de marihuana i detenen quatre persones a Montblanc i Roda de Berà
-
Successos
S'ensorra parcialment la rotonda d'una de les entrades de Valls per les últimes pluges
-
Successos S'evacuen tres persones a Reus per una intoxicació de fum en un habitatge
-
Successos
Els veïns del Catllar denuncien un augment descontrolat dels robatoris amb força als domicilis
