El jutjat d'Amposta ha enviat a la presó el detingut per amenaces a dos joves de Santa Bàrbara que va trencar l'ordre judicial d'entrar al municipi. L'home, de 34 anys i resident al poble del Montsià, va ser arrestat de nou pels Mossos d'Esquadra aquest dijous a la matinada després de l'avís d'un veí.
Cal recordar que dilluns passat, ell i un altre veí de 26 anys, ambdós amb nombrosos antecedents, van ser detinguts per la policia catalana per amenaçar amb armes blanques dos joves del poble durant els actes taurins de la festa major.
Després que el judici ràpid acabés sense conformitat, la jutgessa va enviar el cas a la via penal pels presumptes delictes d'amenaces i alteració de l'ordre públic amb la prohibició cautelar de tornar al poble així com acostar-se i comunicar-se amb les víctimes.
Presó per al detingut per amenaces al Montsià que va trencar l'ordre d'allunyament
Els Mossos d'Esquadra el van tornar a arrestar dijous a la matinada sense que oposés resistència
ARA A PORTADA
-
La nova unitat de la Guàrdia Urbana de Tarragona fa balanç: 1.643 denúncies i 14 detinguts en tres mesos TarragonaDigital
-
-
-
La Brigada d'Intervenció Rapida de Reus fa balanç del primer any: 1.832 intervencions a la via pública Redacció
-
La Guàrdia Urbana de Tarragona aposta per la tecnologia per millorar la seguretat i la transparència TarragonaDigital
Publicat el 14 de juliol de 2023 a les 17:48
Et pot interessar
-
Successos
Un treballador pateix un accident laboral al Baix Penedès i perd part d'un braç
-
Successos
Cues quilòmetres a l'AP-7 a Roda de Berà arran de l'accident múltiple: l'AP-7, tallada unes hores
-
Successos Un accident múltiple amb 17 vehicles implicats provoca el caos a l'AP-7 a Tarragona
-
Successos
Arriba a judici el tiroteig del barri de Sant Josep Obrer de Reus del 2024: hi ha cinc homes acusats
-
Successos
Busquen una noia menor d'edat de Banyeres del Penedès desapareguda des de fa dies
-
Successos
Desmantellen una organització criminal dedicada al tràfic de drogues al Baix Penedès i el Tarragonès
