Els Bombers rescaten una persona ferida al Niu de l'Àliga a Alcover

En l'operatiu es va activar un helicòpter del MAER amb efectius dels GRAE (Grup d’Actuacions Especials) i personal mèdic del SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques), així com dues dotacions terrestres dels Bombers

Publicat el 21 de juliol de 2025 a les 07:41
Actualitzat el 21 de juliol de 2025 a les 09:57

Cap de setmana accidentant al Niu de l'Àliga d'Alcover. El dissabte dia 19 de juliol al migdia, el cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya va haver de rescatar una persona que va patir una caiguda mentre feia una excursió a la zona del Niu de l’Àliga, a l'Alt Camp.

Segons avança El Vallenc, es va activar un operatiu de rescat format per un helicòpter del MAER amb efectius dels GRAE (Grup d’Actuacions Especials) i personal mèdic del SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques), així com dues dotacions terrestres dels Bombers.

La persona afectada va ser evacuada amb gruatge fins al pàrquing d’Alcover, on l’esperava una ambulància del SEM on va rebre atenció mèdica.