Surrealista situació la viscuda a Cambrils el passat 5 de febrer i que els agents han fet pública fa pocs dies. La Policia Local estava fent controls al municipi quan van identificar un vehicle que apareixia com a sostret al Priorat. Concretament, el cotxe havia estat robat a Capçanes.
Quan els agents de l'autoritat van intentar aturar el vehicle, els ocupants van provar de fugir a tota velocitat per Cambrils. Tanmateix, van acabar perdent el control del cotxe i van caure per un barranc, a la riera de Maspujols.
La policia local va acabar detenint un dels identificats per un delicte de furt i ús del vehicle robat, així com desobediència als agents de l'autoritat i conducció temerària. També va denunciar i obrir una investigació als tres acompanyants que hi havia al cotxe.
D'altra banda, la Policia Local de Cambrils també va detenir quatre persones acusades d'un delicte de robatori a l'interior d'habitatge. Els fets es remunten quan els agents van aturar un cotxe en un control rutinari de trànsit.
La càrrega que portava el cotxe els va fer sospitar i les respostes dels conductors, els quals no van poder aclarir l'origen dels articles, també. Després de fer diverses indagacions, la policia va poder confirmar que es tractava d'objectes robats en un habitatge on havien accedit els lladres.
Roben un cotxe al Priorat, els cacen a Cambrils i acaben al barranc intentant fugir
Els homes van intentar fugir de la policia, però van acabar caient per un barranc
ARA A PORTADA
-
El Memorimage de Reus celebra vint anys com a referent internacional del cinema d’arxiu Marc Roselló
-
Tarragona és candidata a acollir una fàbrica de cotxes elèctrics d'una empresa xinesa Antonio Ramos Llauradó
-
-
Cel Net reclama una nova legislació per controlar l'emissió de compostos cancerígens de la indústria TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Valls inicia els tràmits per a la creació del futur Centre d’Interpretació dels Tres Tombs TarragonaDigital
Publicat el 19 de febrer de 2024 a les 16:14
Et pot interessar
-
Successos
Alerten d’una persona al Pla de Santa Maria que actua amb engany per robar carteres al carrer
-
Successos
Intervenen prop de 6.500 productes falsificats en un operatiu contra el top manta a Salou i Cambrils
-
Successos
Intercepten de matinada dues furgonetes plenes de marihuana a Tarragona
-
Successos
Estafen telefònicament un treballador d'un aparcament de Tarragona per endur-se els diners de la caixa
-
Successos
Mor un home a Reus després d'impactar contra un aparador i clavar-se un vidre a l’abdomen
-
Successos
Un dispositiu policial detecta diverses irregularitats en quatre establiments comercials de Torredembarra
