Robatori al Centre Esportiu Municipal El Fornàs de Valls. El dissabte dia 17 de juny a la tarda, una usuària del gimnàs va denunciar als Mossos d'Esquadra que li havien robat les claus del cotxe als vestidors.
Segons El Vallenc, després que els propietaris presentessin la denúncia, els Mossos i la Policia Local van fer cerca del cotxe i el van poder localitzar al Polígon Industrial. També van identificar tres joves, dos menors d'edat i un noi de 19 anys, que estaven a prop del cotxe i que van prestar declaració de manera contradictòria.
A causa de la versió dels fets, van escorcollar-los i van localitzar la clau del cotxe a la butxaca d'un dels nois menor d'edat. Acte seguit, van procedir a detenir-los.
Roben un cotxe en un gimnàs a Valls i quan els escorcollen revelen el delicte
Els fets van tenir lloc aquest dissabte passat a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juny de 2023 a les 14:29
Et pot interessar
-
Successos La Guàrdia Urbana de Tarragona deté dos homes acusats de tràfic de drogues
-
Successos Detenen un grup criminal a Valls especialitzat en la venda de substàncies estupefaents
-
Successos Presó per al conductor detingut per causar la mort d'una dona en un accident a l'N-340 a la Riera de Gaià
-
Successos Rescaten un gos que havia caigut en un pou al Pont d'Armetera
-
Successos Es cala foc en una zona agrícola i forestal a Llorac
-
Successos Mor una dona de 72 anys en un accident a la Riera de Gaià