Sancionen 40 usuaris de bicicletes i patinets per conductes de risc a Tarragona

Aquestes denúncies han anat a càrrec d'agents de la Guàrdia Urbana de Tarragona que han dut a terme una campanya de controls entre el 19 i 25 de maig

  • Els controls de la Guàrdia Urbana de Tarragona es van fer entre el 19 i el 25 de maig. -
Publicat el 02 de juny de 2025 a les 12:15

La Guàrdia Urbana de Tarragona ha posat 40 denúncies per conductes de risc a ciclistes i usuaris de patinets o vehicles de mobilitat personal (VMP). El cos policial va desplegar entre els dies 19 i 25 de maig una campanya impulsada pel Servei Català de Trànsit (SCT) per detectar infraccions i vetllar per la protecció d'aquests col·lectius vulnerables respecte de la resta d'usuaris de la via pública. En aquest sentit, hi van participar agents uniformats i de paisà de la Unitat de Trànsit i Transports de la Guàrdia Urbana.

Durant els controls, es va sancionar 22 persones per circular sense casc i altres elements de protecció, set per parar i estacionar en una zona on no estava permès i una per circular sota els efectes de l'alcohol o substàncies estupefaents. També van multar quatre persones per circular per la vorera, quatre per portar un passatger en un VMP i dos usuaris de VMP per circular sense tenir l'edat mínima.

Després de tancar aquesta campanya, la Guàrdia Urbana de Tarragona ha anunciat que es continuaran fent campanyes de sensibilització dirigides a tots els usuaris i conductors i també es portaran a terme controls de velocitat, d'alcoholèmia i de drogues al llarg de l'any.