Detenen al Vendrell un socorrista per efectuar tocaments a una companya de feina

La víctima va denunciar tocaments sense consentiment durant un descans a les instal·lacions de salvament de la platja

Publicat el 22 de juliol de 2025 a les 13:34

Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 60 anys al Vendrell, acusat d'una presumpta agressió sexual a una companya de feina. Segons la denúncia presentada per la víctima, els fets van tenir lloc divendres passat, 18 de juliol, durant un descans a les instal·lacions de salvament i socorrisme d'una platja del municipi. La dona, també socorrista, hauria estat objecte de tocaments de caràcter sexual a les parts íntimes, que, segons el seu relat, es van produir sense el seu consentiment i malgrat les seves protestes.

Després de recriminar-li el comportament i sentir-se incòmoda per la situació, la víctima va decidir acudir a una comissaria per explicar el que havia passat. Un cop formalitzada la denúncia i identificat el sospitós, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets i va procedir a la seva detenció.

L'home va ser traslladat a la comissaria, on va ser interrogat abans de quedar detingut durant el cap de setmana i també el dilluns següent, segons ha informat el Diari de Tarragona. El detingut es troba a l'espera de passar a disposició del Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia, que haurà de decidir si queda en llibertat amb mesures cautelars o si s'ordena el seu ingrés provisional a presó.