Ensurt al Fonoll, al terme municipal de Passanant i Belltall, per l'aparició d'una granada de mà. Els fets van tenir lloc el dimecres dia 31 de gener, quan un veí va trobar l'artefacte sota d'unes pedres.
Ràpidament, el Sistema d'Emergències va rebre l'alerta i la Policia Local de Montblanc va anar fins al lloc dels fets. Després de fer les comprovacions, els agents van poder comprovar que es tractava d'una granada de la Guerra Civil espanyola.
Per aquest motiu, es va requerir la intervenció de l'àrea de Desactivació d'Artefactes Explosius TEDAX dels Mossos d’Esquadra. Van procedir a retirar-la i a destruir-la. Per sort, no es van haver de lamentar danys personals i materials.
Sorpresa explosiva sota unes pedres: troba una granada a la Conca de Barberà
El TEDAX l'ha retirada per a la seguretat de les persones
Ara a portada
-
-
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023 TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 05 de febrer de 2024 a les 11:17
Actualitzat el 05 de febrer de 2024 a les 11:21
Et pot interessar
-
Successos Tallen l'AP-2 a la Bisbal del Penedès per recuperar el cos sense vida d'un home al fons d'un barranc
-
Successos Ferit greu un motorista en un accident de trànsit a la TP-2031
-
Successos Accident múltiple al polígon Riu Clar de Tarragona amb una persona atrapada al seu vehicle
-
Successos Troben en un pis ocupat a Valls els presumptes autors d'un robatori amb violència a Vilafranca