Un acte vandàlic va obligar un tren de mercaderies perilloses a aturar-se durant unes dues hores al terme municipal de Reus, segons ha informat el 'Diari de Tarragona'. Els fets van tenir lloc aquest dijous a la tarda, quan el comboi, que havia sortit de Tarragona i tenia destinació Puertollano, va rebre diverses pedrades.
Una de les pedres que van tirar contra el tren va colpejar la lluna esquerra de la locomotora, provocant el seu trencament. Tot i això, el maquinista no es va veure afectat i va aconseguir portar el tren fins a l'estació de Reus. Allà, va avisar Renfe i Adif sobre els fets.
Durant dues hores, el maquinista va esperar que substituïssin la locomotora, ja que la que tenia la lluna trencada no podia circular. Una vegada es va fer aquest canvi, el tren va poder reprendre el seu viatge.
Tiren pedres contra un tren de mercaderies perilloses a Reus
El comboi es va haver d'aturar a l'estació de la capital del Baix Camp durant dues hores per canviar la locomotora
ARA A PORTADA

- Antonio Ramos Llauradó
- Responsable de l'edició Tarragona a TarragonaDigital
Publicat el 17 de febrer de 2023 a les 16:00
Actualitzat el 17 de febrer de 2023 a les 16:06
Et pot interessar
-
Successos Es crema una hectàrea de vegetació en un nou incendi agrícola a la Conca de Barberà
-
Successos Set anys de presó per a l'acusat d'abusar d'una dona a l'exterior d'una discoteca de Salou el 2024
-
Successos Un accident talla la carretera TP-7225 a Constantí en ambdós sentits de la marxa
-
Successos Detenen un veí de Tarragona a Andorra per agredir la seva parella durant les vacances
-
Successos Detingut a Torredembarra un home amb cinc ordres d'ingrés a presó vigents
-
Successos Més d'un miler de persones es queden sense gas natural a Cambrils per una fuita provocada durant unes obres