Tragèdia a Calafat: Dos morts i un ferit greu en caure el cotxe per un penya-segat

Els Mossos d'Esquadra investiguen les circumstàncies de la caiguda del vehicle aquest dissabte a la nit

Publicat el 01 d’octubre de 2023 a les 07:32
Situació tràgica en una platja de l'Ametlla de Mar. Dues persones han mort i una persona ha resultat ferida greu en caure el seu cotxe per un penya-segat. L'incident ha passat a Calafat, segons ha avançat El Caso i han confirmat després fonts policials a l'ACN. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís aquest passat dissabte a les nou de la nit. 

En les tasques de rescat del ferit i dels dos cossos hi van participar efectius dels Bombers i de Salvament Marítim. També s’hi van desplaçar dotacions del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que van evacuar a l’hospital la persona ferida.

Les mateixes fonts han explicat que no es tem per la seva vida. Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per esclarir les causes del succés i per què el vehicle ha caigut per aquest penya-segat.