La Guàrdia Civil i la Policia Municipal de Cunit han intervingut 452 plantes de marihuana que hi havia a l'interior d'un xalet de la urbanització Costa Cunit. El dispositiu va tenir lloc el passat dimecres 21 de juny, quan els dos cossos policials van fer l'entrada a l'habitatge unifamiliar.
Van trobar aquesta gran plantació 'indoor' en un "òptim estat de creixement". A més de les 452 plantes, els agents van intervenir tota mena de material relacionat, com ara transformadors, làmpades emissores de calor, aparells de refrigeració i terra especial per a aquestes plantacions.
També es va comprovar que havien fet dues connexions irregulars a la xarxa elèctrica, amb un consum que era similar al de 30 habitatges. Els dos responsables de la plantació van ser detinguts i posats a disposició del jutjat número quatre del Vendrell. Se'ls imputen els delictes de tràfic de drogues i frau del fluid elèctric.
Troben més de 450 plantes de marihuana en un xalet de Cunit
Defraudaven una energia elèctrica similar a la de 30 habitatges
ARA A PORTADA
-
Els treballadors d'International Paper de Valls i Montblanc es manifesten contra el tancament de les fàbriques TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Tarragona posa fil a l'agulla a la remodelació de l'eix viari Unió, plaça Prim i Apodaca TarragonaDigital
-
Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident entre dos camions a Mont-roig del Camp TarragonaDigital
-
-
El concurs internacional Cambrils Galera Challenge Repsol corona el seu primer guanyador TarragonaDigital
Publicat el
26 de juny de 2023 a
les 09:09
Actualitzat el
26 de juny de 2023 a les
09:20
Et pot interessar
-
Successos
L'abandonament d'una bicicleta robada permet la detenció d'un lladre multireincident a Calafell
-
Successos
Uns 320 agents es despleguen al Camp de Tarragona en un nou dispositiu Kanpai: 33 detinguts i 110 denunciats
-
Successos
El robatori de les aixetes de les fonts de Montblanc costarà a l'Ajuntament entre 4.000 i 5.000 euros
-
Successos
L'acusat d'assassinar i cremar un home a Reus l'octubre de 2023, condemnat a set anys i mig de presó
-
Successos
Els Mossos denuncien disset camions a Tarragona per incomplir les restriccions pel vent a l'AP-7
-
Successos
Detenen l'administrador d'una empresa de Tarragona per presumpta explotació laboral i tràfic d'éssers humans
