Tarda moguda a les carreteres de Tarragona. Un nou accident a l'AP-7 ha complicat el trànsit a mitja tarda, ja que s'han generat cues quilomètriques que han obligat els conductors que circulaven a la zona a tenir paciència.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), els serveis d'emergències han rebut l'avís per un accident a l'autopista AP-7, a l'altura de l'Aldea, a les 17.47 hores. Les primeres informacions apunten que es tractaria d'un xoc entre dos camions per un encalç.
A conseqüència la circulació per aquesta via s'ha complicat, ja que s'ha hagut de tallar un carril en sentit sud, i ja s'han generat cues de dos quilòmetres fins al moment. Els Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i els Mossos d'Esquadra estan treballant al lloc dels fets.
Un dels conductors dels camions ha estat traslladat a l'hospital comarcal d'Amposta en estat menys greu, mentre que l'altre conductor ha resultat il·lès.
Un accident a l'AP-7 amb un ferit greu provoca cues quilomètriques
Els fets han tingut lloc a l'AP-7 a les Terres de l'Ebre i s'han vist implicats dos camions
Publicat el 19 d’abril de 2023 a les 18:33
Actualitzat el 19 d’abril de 2023 a les 18:39
Et pot interessar
-
Successos Un accident entre dos busos a l'estació de Tarragona provoca un caos de trànsit al centre
-
Successos Mor un menor a Valls a qui havien deixat tancat a l'interior d'un vehicle
-
Successos Roben en una caravana a Torredembarra, fugen en veure la policia i acaben detinguts
-
Successos La demarcació de Tarragona registra 20 morts en accidents de trànsit durant el primer semestre del 2025
-
Successos Rocambolesca detenció a Tarragona: envesteix una moto amb un cotxe robat, fuig i el troben assegut al carrer
-
Successos Diversos detinguts a Tarragona implicats en una xarxa de cultiu intensiu de cànnabis
ARA A PORTADA