Greu accident a última hora de la tarda del dimecres, 29 de novembre, en una de les principals carreteres de Tarragona. Dos camions han patit un xoc a l'AP-7 a Freginals, obligant a tallar el trànsit en sentit nord.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís de l'accident a les 19.38 hores i concretament el sinistre ha passat al quilòmetre 331. Un camió que transportava plàstics i un altre que duia cotxes haurien xocat i a conseqüència un d'ells ha acabat bolcant.
Això ha fet que la calçada hagi quedat completament plena d'obstacles, motiu pel qual s'ha hagut de tallar el trànsit en sentit nord. S'han fet desviaments a la sortida 42 a Vinarós i es preveu que les tasques de retirada dels obstacles a la via s'allarguin durant tota la nit.
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra per regular el trànsit, així com cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Tot i l'espectacularitat de l'accident, només s'ha hagut de lamentar un dels conductors ferit en estat lleu.
Un greu accident a l'AP-7 a l'Ebre talla la carretera en sentit nord durant hores
Dos camions han xocat i un d'ells ha bolcat, deixant la calçada plena d'obstacles. La carretera es mantindrà tallada tota la nit
ARA A PORTADA
-
Entra en vigor la nova ordenança de terrasses de Tarragona: campanya informativa abans de sancionar TarragonaDigital
-
Els usuaris de Regionals tindran un 60% de bonificació en els abonaments: les tarifes al Camp de Tarragona TarragonaDigital
-
Jepi Selva, Vallenc de l'Any 2025: «El meu sogre, Josep M. Calbet, va rebre el mateix guardó fa dos anys» Albert Oliva
-
-
Reus Transport estrena «Aparca i vola» per aparcar al Tecnoparc i viatjar gratis fins a l'aeroport TarragonaDigital
Publicat el 29 de novembre de 2023 a les 19:41
Et pot interessar
-
Successos Detenen quatre lladres molt actius que actuaven al tram de l'AP-7 a Tarragona
-
Successos Troben morta a Tarragona la María Ángeles, la dona desapareguda a Torredembarra
-
Successos Es declara un incendi de vegetació al camí Fondo de Bràfim
-
Successos Surrealista «accident» a Reus: un cotxe a la fuga i sense evidències del xoc
-
Successos Escorcolls en tres municipis del Camp de Tarragona per un macrodispositiu contra el tràfic de drogues
-
Successos Identifiquen un conductor a Montblanc que circulava a 194 km/h a la C-14