Nou incendi forestal a la demarcació de Tarragona. Més d'una vintena de dotacions s'han mobilitzat per una columna de fum que ha fet saltar totes les alarmes, ja que estava situada en una zona forestal del Baix Ebre.
Després d'una intensa lluita, l'incendi forestal que aquest diumenge a la tarda ha començat al Perelló ja està estabilitzat, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Els Agents Rurals han xifrat la superfície afectada en 2,62 hectàrees i han assenyalat les guspires d'una serra radial com a origen del foc. El responsable ha estat identificat.
Els Bombers han rebut l'avís de l'incendi a les 16.18 hores i hi han destinat 18 unitats terrestres, tres helicòpters i dues avionetes. El foc ha començat entre el Mas Pelagallos i la Cova d'en Canader, cap a Rasquera.
Un incendi forestal calcina més de dues hectàrees al Perelló
Ja s'ha identificat el responsable que ha provocat l'incendi al Baix Ebre
ARA A PORTADA
-
Serveis mínims incomplerts a l'estació de Tarragona en la primera jornada de vaga de maquinistes TarragonaDigital
-
-
-
Surt el veredicte dels dos homes acusats d'assassinar un home a Valls el març de 2023 TarragonaDigital
-
Viñuales fa un balanç positiu dels primers tres mesos d'Urbaser netejant Tarragona: «Estem infinitament millor» TarragonaDigital
Publicat el
21 de maig de 2023 a
les 21:08
Actualitzat el
21 de maig de 2023 a les
21:11
Et pot interessar
-
Successos
Desmantellen una plantació de marihuana en una nau industrial al Baix Penedès: hi ha un jove detingut
-
Successos
Detenen dos lladres amb 44 antecedents que dormien dins d'un camió robat a Tarragona
-
Successos
Els Bombers rescaten un gos a Cabra del Camp atrapat entre els coixins del sofà
-
Successos Tres joves fugen d'un control policial dels Mossos i acaben detinguts a Montblanc
-
Successos
Denunciat per provocar un brutal accident a Torredembarra: conduïa begut a 200 km/h
-
Successos
Es cala foc en una coneguda polleria de Valls
