Els Mossos d'Esquadra van detenir ahir dilluns al vespre el conductor d'un tot terreny implicat en un accident mortal a Sitges per positiu en cocaïna.
L'individu, de 49 anys i veí de Tarragona, està acusat d'un delicte d'homicidi imprudent i contra la seguretat del trànsit per conduir sota els efectes de les drogues.
Els fets van tenir lloc a dos quarts de nou del vespre al quilòmetre 177,5 de la C-31, en terme municipal de Sitges.
El tot terreny del detingut i una motocicleta van xocar, i a conseqüència de les lesions sofertes, el conductor de la moto, un veí de Viladecans de 39 anys, va perdre la vida. El detingut passarà a disposició judicial en les pròximes hores.
Arran de la incidència, es van activar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, i tres unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), a més del suport psicològic. Quant a l’afectació viària, la C-31 va estar tallada en sentit nord fins a la matinada.
Un veí de Tarragona detingut pel tràgic accident a la C-31: anava drogat
Un motorista va perdre la vida aquest dilluns després de xocar amb el tot terreny que conduïa un veí de Tarragona
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2023 a les 19:07
Actualitzat el 21 de març de 2023 a les 19:11
Et pot interessar
-
Successos Dues incidències a Vila-seca i a Reus provoquen retards a les línies R14, R15 i R16 de Rodalies
-
Successos Un accident entre dos busos a l'estació de Tarragona provoca un caos de trànsit al centre
-
Successos Roben en una caravana a Torredembarra, fugen en veure la policia i acaben detinguts
-
Successos La demarcació de Tarragona registra 20 morts en accidents de trànsit durant el primer semestre del 2025
-
Successos Rocambolesca detenció a Tarragona: envesteix una moto amb un cotxe robat, fuig i el troben assegut al carrer
-
Successos Diversos detinguts a Tarragona implicats en una xarxa de cultiu intensiu de cànnabis