Nova incidència a la xarxa ferroviària al Camp de Tarragona. En aquesta ocasió ha estat un tren Euromed, amb 250 passatgers a bord, el protagonista del succés després de patir una avaria a l'intercanviador de la Boella, a Reus.
El tren va quedar aturat aquest diumenge, 27 d'agost, a l’intercanviador a Reus per una avaria elèctrica del propi comboi, segons ha informat Protecció Civil. Un altre tren s’ha dirigit a la zona per fer el transbord de passatgers, que ja ha finalitzat, i ha continuat la seva marxa fins a Barcelona, que era el destí de l’Euromed.
Els més de 200 passatgers que viatjaven en aquest tren han quedat atrapats durant dues hores al tren, ja que fins a les dues del migdia el comboi no ha reprès la seva marxa.
La incidència d’aquest Euromed, que ha sortit des d’Alacant, no ha afectat la circulació de l’alta velocitat.
Una avaria deixa atrapats durant hores més de 200 passatgers d'un tren a Reus
El comboi feia el trajecte Alacant-Barcelona
ARA A PORTADA
-
Reus ampliarà la xarxa de videovigilància amb una quarantena de noves càmeres per controlar vehicles TarragonaDigital
-
Els productes més cars i demandats al Mercat Central de Tarragona aquest Nadal: rap, gamba vermella i escamarlans TarragonaDigital
-
Cinc anys de la recuperació de la Neulada a Valls, una mostra d'art popular única al Camp de Tarragona TarragonaDigital
-
Ematsa culmina les obres de renovació de la xarxa d'abastament d'aigua al carrer Tortosa de Torreforta TarragonaDigital
Publicat el 28 d’agost de 2023 a les 09:31
Actualitzat el 28 d’agost de 2023 a les 09:36
Et pot interessar
-
Successos
Un nen ferit a Tarragona en caure-li a sobre un fanal oxidat
-
Successos
Una denúncia a Tarragona permet detenir a Santander un home que assetjava menors d'edat
-
Successos
Investigació oberta dels Mossos per esclarir la mort de l'home trobat amb un tret al cap a Tarragona
-
Successos
Cues quilomètriques a l'AP-7 a Tarragona per l'incendi del remolc d'un camió
-
Successos
Una furgoneta queda totalment calcinada a Montblanc
-
Successos
Quatre persones intoxicades per monòxid de carboni a la Selva del Camp pel mal funcionament d'una estufa
