Els Mossos d'Esquadra investiguen com un homicidi la mort d'un home després d'una baralla a ganivetades divendres passat en ple centre de Reus, tot just darrere de l'Ajuntament, al carrer De Donotea. Segons ha avançat el diari Més, fruit de l'altercat, l'individu va haver de ser traslladat d'urgència a l'Hospital de Sant Joan amb ferides que, finalment, li han acabat provocant la mort.
[noticiadiari]99/12587[/noticiadiari]
Més enllà d'això, la informació del cas arriba als mitjans de comunicació amb comptagotes, ja que el cos policial, tot i que manté obert el cas, de moment no en facilita cap dada. Simplement, es limiten a dir que investiguen la mort de l'home.
El mortal atac hauria tingut lloc al voltant de les 22:00 de la nit. Poc després, els serveis d'emergència s'enduien l'individu, de menys de 40 anys, en ambulància. A hores d'ara, tampoc ha transcendit si la seva mort va ser a causa d'una ferida sagnant o per una contusió.
El que sí que sabem, però, és que la víctima era coneguda entre la població de Reus. De fet, diversos testimonis han apuntat que acostumaven a veure'l caminant pels carrers de la localitat.
Una baralla en ple centre de Reus acaba en un mort
Els Mossos d'Esquadra investiguen els fets com un possible homicidi, ja que l'home, de menys de 40 anys, no va morir a l'acte, però sí hores després a l'hospital fruit de les ferides
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2023 a les 20:32
Actualitzat el 04 d’octubre de 2023 a les 15:44
Et pot interessar
-
Successos La Policia Local de Cambrils activa el protocol per la presència d'un niu de vespa asiàtica
-
Successos Donen per controlat l'incendi en un camp de matolls a Tarragona
-
Successos Detenen tres lladres a Montblanc després d'una persecució de pel·lícula per carretera
-
Successos Ensurt a Tarragona pel despreniment d'un balcó a la Part Baixa
-
Successos Comet un robatori amb violència a Cunit i l'enxampen dos policies de paisà que estaven al carrer
-
Successos Un motorista ferit greu per un accident a la T-11 a Reus